Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Malva - 18 februari 2011 00:45

Kom på vilka skatter jag har, så mycket som är ett bevis på att du levt vid min sida i alla dessa år...

Foton, filmer fr videokameran, kärleksbrev, dagböcker, dikter och massa annat som är från dig/på dig.

Jag har dessa som minner mig om dig, livet ut...De kommer att hjälpa mig att förstå att du verkligen funnits, för som det känns nu, verkar allt bara vara en hemsk dröm!


Hittade i tvättkorgen "Husse-tröjan" och jag blev glad över att den inte blivit tvättad än, den hade din goa doft kvar i sig. Har letat efter den, för den är så du...jag köpte den då jag tyckte den passa en mysig Husse som du!

Det är många år sedan jag köpte den till dig, du har säkert haft den i minst 10 år.

Det ger både smärta, sorg och tröst att gå igenom minnessaker jag har utav dig.


Kommer att vänta med att titta på hemma-filmerna som jag spelat in dig på. Vår första julafton tillsammans är med på dom. Maria, Fia & Challe var så små då, syrran och de kom ju på annandagen till oss 1996!

Ja så mkt annat kul vi spelat in från våra dagar i livet.

Lilla Lukas, som bara var 3 år när vi blev tillsammans...tänka sig - han är stor nu och blir snart 19 år!


Ja, jag har lite tröst kvar, jag ska inte vara så ledsen...jag glömmer dig aldrig, du finns med mig natt som dag - både kroppsligt och själsligt.

Tänkte på taueringen med fjärilen jag har med ditt namn under...det finns inget stadie efter puppa, larv och sen fjäril!

Men du kommer alltid sitta där och vara en ung blå fin fjäril på min skuldra. Elena var den dagen med mig när jag gjorde den i Norrköping. Kändes skönt att ha henne med, då den gjorde ondare än den jag tidigare gjort på vristen!


 

Jag älskar dig Husse för evigt - i evigheten!

Ovido - Quiz & Flashcards