Alla inlägg under september 2008

Av Malva - 12 september 2008 07:27

I går kväll så var jag på mitt livs första Al-anon möte och det blir absolut inte mitt sista! Den kraft och gemenskap jag fick från/under mötet där, är det jag så länge sökt...Att känna att man inte är ensam och att fler känner som jag och att fler har liknande ryggsäck var stort och svårt att sätta ord på, pusselbiten som saknats föll liksom på plats. Kände nästan en euforisk känsla i hela mig när jag gick därifrån igår och den har liksom dröjt sig kvar - vaknade innan klockan ringde i morse med en lättnadskänsla i kroppen och jag känner att jag fortfarande mår så bra! Ingen ångest som vilar tungt över bröstet, ingen irritation...ja det känns så bra idag! Säger till mig själv, som jag brukar säga till min sambo; Keep that happy feeling! (Citat ur filmen Peter Pan m. Bl.a Robin Williams i rollerna).


Nej, nu ska jag snart åka till jobbet, så jag avslutar här!

/Malva


Presentation

En kvinna i djup sorg och saknad efter att ha mist sin älskade, själsfrände och bästa vän Henrik...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mallyks gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards