Alla inlägg under juli 2008

Av Malva - 15 juli 2008 11:48

Igår var vi ute i blåbärsskogen hela familjen; Jag, Henrik, Titti och Indra.

Blev nog mer så att vi umgicks och njöt av naturen, än att vi plockade så mkt. blåbär. Indra är ant. förstoppad i dag, då hon gick och åt alla blåbär hon såg! Vi hade med oss ostsmörgåsar med gurka, 1 termos med kaffe och 1 flaska med kall svartavinbärssaft. De blev nog ca. 2 liter blåbär sammanlagt - Titti åt upp sina, Henrik och jag gjorde en blåbärspaj av våra när vi kommit hem igen. Det började spöregna precis när vi börjat gå i riktning mot bilen...så 4 våta som hundar satte sig i bilen varav 1 är hund - hängde du med nu? En riktigt mysig eftermiddag i skogen för oss alla. Ja, igår var min egentliga första semesterdag, jag var ledig nu i helgen så jag har varit ledig sedan kl. 17.00 i fredags då jag slutade mitt arbetspass. Så nu väntar 1 månads semester med utsvävningar till Öland och mkt. mer!

(Titti och jag hittade lite roliga gamla kort som legat på en cd...delar med mig av några och de från gårdagen i skogen!)


Psst! Kan rekommendera er att läsa en bok, jag precis läst ut:

Skändad av Khady Koïta - en gripande bok som är väl värd att läsa!


Kram och var rädda om Er!

//Malva



Av Malva - 1 juli 2008 21:17



Har idag haft en inskolning utav en tjej, som visade sig vara min dotters bästa väns mamma - ibland är Världen bra liten må jag säga!

Kommer denna vecka jobba 47 timmar, men det går bra...då man ju snart har semester. Vi ska bl.a åka en tur till Öland (igen) har bokat stuga och bord på Lammet och grisen så det kommer bli sååå skönt med semester där!


Presentation

En kvinna i djup sorg och saknad efter att ha mist sin älskade, själsfrände och bästa vän Henrik...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mallyks gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards