Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Vad jag saknar allt!

Av Malva - 12 februari 2011 16:45

Vart är jag, vart ska jag i livet, vart är jag på väg?

Vad är verklighet, vad är mardröm?


Låt mig vakna upp, när allt är bra igen

Låt mig vakna vid din sida i din varma, trygga famn


Säg att allt kommer att bli bra

Säg att allt kommer att bli bättre


Ge mig styrkan jag tappade någonstans på vägen

Det var så längesedan jag var stark, mådde bra nu


Led mig in på rätt väg, jag vill inte ta några genvägar

Hjälp mig att komma stark, hel ur det här


Jag vill inte vara så ensam

Utan dig min själsfrände, är jag så otroligt ensam


Vem ska hålla min hand, om natten?

Vem ska möta mig i dörren, efter jobbet?

Vem ska jag prata med om allt som jag behöver prata om?

Vem ska läsa tidningen, innan jag somnar?


Innerst inne borde jag veta, att detta är på riktigt

Fast jag kan ännu inte ta in, att det är på riktigt

Att du är borta, död och kommer aldrig tillbaka igen

Att vi aldrig kommer ses, prata, kramas eller kyssas mer

Att jag är ensam kvar i denna tunga värld


Lindra mitt lidande ett tag,

jag lovar att ge dig ro sedan

Hjälp mig över det svåraste,

så ska jag vara duktig och klara allt själv sen

När allt är över är jag fri, men vad ska jag med den friheten, ensamheten till?


Jag saknar dig så otroligt mycket

Jag vandrar i en bubbla

Jag har ännu inte förstått att du föralltid är borta

Jag vill inte förstå, när jag börjar göra det så kommer det att vara så smärtsamt


Vad kul vi haft, vad vi skrattat, vad ledsna vi varit, vad tokigt en del varit, vad jobbigt en del varit

Men, vad jag saknar allt detta och jag saknar dig!

Vad jag älskar dig, då - nu och föralltid min fina Henrik! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malva - 26 maj 2011 00:30


Livet går visst vidare, ibland vare sig man vill det eller ej.   Hela förra året bar jag på mörka tankar och kände mig psykiskt svag och utmattad. Jobbade givetvis på och skötte allt som vanligt - duktiga Malin! Det kom ikapp strax innan nyår, då...

Av Malva - 25 februari 2011 10:51


Önskar att man kunde pausa sina tankar Så fort jag försöker förstå att du är borta, att jag verkligen såg dig död, så bryts tankarna   Jag hoppas att min sorg efter dig, bearbetas rätt, vill inte må så här i framtiden Vill inte befinna mi...

Av Malva - 18 februari 2011 00:45


Kom på vilka skatter jag har, så mycket som är ett bevis på att du levt vid min sida i alla dessa år... Foton, filmer fr videokameran, kärleksbrev, dagböcker, dikter och massa annat som är från dig/på dig. Jag har dessa som minner mig om dig, liv...

Av Malva - 16 februari 2011 12:00

    Denna resa i livet har gett mig sån obeskrivlig smärta,   men även nya insikter och omvärderingar       Jag vill aldrig tillbaka till detta lidande, denna förtvivlan och sorg   snart är jag må så mkt bättre framöver, allt ko...

Av Malva - 12 februari 2011 00:15


    Mitt älskade barn, jag önskar att jag kunde bära, lindra dina bördor   Som mamma känner man sig så maktlös när man ser sitt barn lida   Jag finns här för dig, som jag alltid gjort   Det smärtar mig så att se dig kämpa så med dig...

Ovido - Quiz & Flashcards