Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Vi kämpade i motvind

Av Malva - 28 januari 2011 22:30

Det hade räckt mer än väl med de problem ditt missbruk tillförde vårt liv, vår vardag.

Varför var det tvunget att tillkomma så mkt annat skit och tjafs från alla andra?!

Vi led och mådde så dåligt utav dessa bråk som andra, aldrig tycktes tröttna på att underhålla...


Jag kommer aldrig kunna förlåta, all denna mentala påfrestning de utsatte dig och mig för

Detta gjorde att du aldrig fick kraft över till att bli helt drogfri

Detta knäckte oss båda

De kommer aldrig att få den insikten, vad de egentligen skapat för helvete i vårat liv med dessa ständiga bråk!


Alla telefonsamtal med gap och skrik och verbala kränkningar

Alla dessa mail med elaka saker, personangrepp emot främst mig

All mobbing och deras hat emot mig som person

Den person som du valt att älska, leva ditt liv med

Den person som var din trygghet här i livet


Jag är ingen ond människa, men det de gjort emot oss kan inga ursäkter i världen göra ogjorda eller förändra det faktum att vi tagit stor skada utav detta.

Jag lever, men du Henrik är borta och allt detta som ständigt återkom/pågick gjorde ditt tillfrisknande omöjligt att klara av. Jag vet att du ville att de skulle bry sig, finnas för dig. Deras straff för att de inte gjorde det, blir att leva med den vetskapen resten av sina liv (om de nån gång får den insikten om vad de gjort) . Jag behöver inte längre hjälpa dig, skydda dig emot detta. Jag kan nu bara försöka skydda mig själv.


Jag älskar och saknar dig så otroligt mycket min älskade Husseman!   


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malva - 26 maj 2011 00:30


Livet går visst vidare, ibland vare sig man vill det eller ej.   Hela förra året bar jag på mörka tankar och kände mig psykiskt svag och utmattad. Jobbade givetvis på och skötte allt som vanligt - duktiga Malin! Det kom ikapp strax innan nyår, då...

Av Malva - 25 februari 2011 10:51


Önskar att man kunde pausa sina tankar Så fort jag försöker förstå att du är borta, att jag verkligen såg dig död, så bryts tankarna   Jag hoppas att min sorg efter dig, bearbetas rätt, vill inte må så här i framtiden Vill inte befinna mi...

Av Malva - 18 februari 2011 00:45


Kom på vilka skatter jag har, så mycket som är ett bevis på att du levt vid min sida i alla dessa år... Foton, filmer fr videokameran, kärleksbrev, dagböcker, dikter och massa annat som är från dig/på dig. Jag har dessa som minner mig om dig, liv...

Av Malva - 16 februari 2011 12:00

    Denna resa i livet har gett mig sån obeskrivlig smärta,   men även nya insikter och omvärderingar       Jag vill aldrig tillbaka till detta lidande, denna förtvivlan och sorg   snart är jag må så mkt bättre framöver, allt ko...

Av Malva - 12 februari 2011 16:45

Vart är jag, vart ska jag i livet, vart är jag på väg? Vad är verklighet, vad är mardröm?   Låt mig vakna upp, när allt är bra igen Låt mig vakna vid din sida i din varma, trygga famn   Säg att allt kommer att bli bra Säg att allt kom...

Presentation

En kvinna i djup sorg och saknad efter att ha mist sin älskade, själsfrände och bästa vän Henrik...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mallyks gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards