Alla inlägg under augusti 2009

Av Malva - 11 augusti 2009 21:26

Det gör så ont;


Att se den mannen man älskar mest på denna jord förstöra sitt liv

Att inte veta vad han kommer hitta på för galet i sitt drogpåverkade tillstånd

Att inte veta om han lever eller är död

Att veta att man inte kan hjälpa honom att ge upp drogerna

Att vårat liv tillsammans måste sluta här

Att dryga 13 år upplevt i hans drogfria perioder; Massor med fina minnen, kärlek, smek och en djup vänskap

Att ha upplevt i hans drogade tillstånd; Smärtande minnen, svikna löften, hjälplöshet och lögner


Få har nog fått uppleva en sån vänskap och kärlek som vi har haft

Få har nog fått upplevt alla fighter vi måst gå igenom pga. missbruk som vi har gjort


Och jag kan ändå bara nu och för alltid älska denna människa av hela mitt hjärta! Han kommer alltid att vara mitt livs stora kärlek och min allra bästa vän!


I sitt drogfria tillstånd, när han är sig själv; Den vackraste och finaste människa jag träffat


Ditt namn kommer alltid att finnas på min skuldra, för min kärlek till dig kommer aldrig att blekna, även om tatueringen kommer att göra det.

Min kärlek till dig, kommer bara att vara tvungen att ta en annan form. Men vänner, det kommer vi alltid att vara, det vet jag!


Min lilla fågel Blå, kom tillbaks hela Världen är ju så underbar!


Presentation

En kvinna i djup sorg och saknad efter att ha mist sin älskade, själsfrände och bästa vän Henrik...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mallyks gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards