Alla inlägg under december 2010

Av Malva - 28 december 2010 16:15

Min sorg, är ren och skär rakt igenom mig

Jag bär ingen skuld för något, så mitt samvete är rent

Men min sorg är så smärtsam

Man glömmer inte sitt livs stora kärlek

Man glömmer inte 15 år tillsammans

Alla våra minnen bevarar jag inom mig

Alla dessa år, dagar, timmar, minuter och sekunder vi haft

Jag som kände dig och ditt innersta bäst

Jag har lyckan att fått allt detta med dig

I våra svåra stunder har vi kommit närmare

Jag vet hur du tänker, fungerar

Jag har fått din villkorslösa kärlek i alla dessa år

Jag har varit lyckligt lottad som haft dig så länge

Vi har slagits mot demoner, men kärleken har alltid lyst starkast

Jag har varit din enda trygghet,

men du har även varit en trygghet för mig


Jag älskar dig innerligt, nu och för alltid min fina Henrik <3<3<3

Av Malva - 28 december 2010 00:45

Jag saknar dig så det gör ont

Minns alla år vi haft

Vi strävat i mot och medgång

För kärlekens skull


Vår kärlek har varit så stark

Att vi inte kunnat gå skilda vägar

Även om det kanske varit det förnuftigaste

Vi är varandras själsfränder


Vi känner varann på ett sätt,

som få kommer i närheten utav

Vår kärlek har lyst starkare,

än många andras kärlek


Vi har aldrig gett upp som andra gör

Vi har fortsatt att kämpa

Vi har fortsatt älska varann

Vi har alltid funnits för varann,

när alla andra svikit


Det är du & jag mot Världen

Så var det då, så är det nu!

Tillsammans har vi varit starka

Tillsammans har vi stått ut i denna svåra Värld


Men nu har vi väl, vad det verkar

Nått slutet på vårat gemensamma liv?

Vet inte ens om du min Bumbi, lever

Väntar på ett sista smärtsamma farväl


Ett farväl av min livs största kärlek

Vet inte om jag kommer klara smärtan

Smärtan och saknaden efter min andra halva

Utan dig kommer jag aldrig kunna bli hel


Man kan inte glömma och gå vidare,

efter nästan 15 år tillsammans

En hel evighet, hela vårat vuxna liv

Jag kan aldrig säga adjö, du finns alltid med mig

i evigheten för alltid i mitt hjärta



Jag kommer efter...nån gång

Av Malva - 18 december 2010 14:56

  

Presentation

En kvinna i djup sorg och saknad efter att ha mist sin älskade, själsfrände och bästa vän Henrik...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mallyks gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards