Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Vår älskade Lukas

Av Malva - 12 februari 2011 00:15



Mitt älskade barn, jag önskar att jag kunde bära, lindra dina bördor


Som mamma känner man sig så maktlös när man ser sitt barn lida


Jag finns här för dig, som jag alltid gjort


Det smärtar mig så att se dig kämpa så med dig själv, allt ikring




Jag vet att du är ledsen, att du har det svårt


Du säger oftast inget till mig, fast du vet att du kan prata med mig om allt


Det är så mycket, som är tungt nu för oss båda


Jag vet att du sörjer din pet-pappa djupt




Du har förmågan att minnas så många detaljer


Du har ett hästminne, har så många fina minnen bevarade i dig


Du sörjer, saknar en av de viktigaste personerna som funnits i ditt liv


Som lärt dig så mycket, som hjälpt dig och stöttat dig




Henke var alltid såå otroligt stolt över dig!


Han älskade dig som om du vore hans eget barn


Du var bara 3 år när han kom in i ditt liv och som du sa härom kvällen;


-"Jag minns ju inte tiden före Henke"!




Glöm aldrig att Henrik älskade dig kopiöst mycket,


och var så glad att du fanns i hans liv, att han fick se dig i alla åldrar och se dig växa upp


Att han fick lära dig så mycket utav det han kunde


Ni hade så mkt som ni delade, såsom musikintresset bl.a





Allt ni delat har du bevarat som minnen, håll i dom hårt! 



Jag älskar dig Lukas, tillsammans ska vi klara denna svåra tid...vi måste det!



  


Jag och min älskade son Lukas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malva - 26 maj 2011 00:30


Livet går visst vidare, ibland vare sig man vill det eller ej.   Hela förra året bar jag på mörka tankar och kände mig psykiskt svag och utmattad. Jobbade givetvis på och skötte allt som vanligt - duktiga Malin! Det kom ikapp strax innan nyår, då...

Av Malva - 25 februari 2011 10:51


Önskar att man kunde pausa sina tankar Så fort jag försöker förstå att du är borta, att jag verkligen såg dig död, så bryts tankarna   Jag hoppas att min sorg efter dig, bearbetas rätt, vill inte må så här i framtiden Vill inte befinna mi...

Av Malva - 18 februari 2011 00:45


Kom på vilka skatter jag har, så mycket som är ett bevis på att du levt vid min sida i alla dessa år... Foton, filmer fr videokameran, kärleksbrev, dagböcker, dikter och massa annat som är från dig/på dig. Jag har dessa som minner mig om dig, liv...

Av Malva - 16 februari 2011 12:00

    Denna resa i livet har gett mig sån obeskrivlig smärta,   men även nya insikter och omvärderingar       Jag vill aldrig tillbaka till detta lidande, denna förtvivlan och sorg   snart är jag må så mkt bättre framöver, allt ko...

Av Malva - 12 februari 2011 16:45

Vart är jag, vart ska jag i livet, vart är jag på väg? Vad är verklighet, vad är mardröm?   Låt mig vakna upp, när allt är bra igen Låt mig vakna vid din sida i din varma, trygga famn   Säg att allt kommer att bli bra Säg att allt kom...

Ovido - Quiz & Flashcards